نسل جدید داروهای بدن سازی
برای اولین بار عرضه نسل جدید دارو های بدن سازی برای فارسی زبانان در آسیا و اروپا
چت با مدیریت
ابزار
نسل جدید داروهای بدن سازی

مطالعات بالینی در مورد پپتید IGF-1 LR3  

IGF-1 LR3  

IGF-1  هورمون رشد انسانی است که دارای اثرات بسیار مثبتی در تشکیل ساختمان ماهیچه ای بدن انسان است که توسط یک پروسه هایپریلازی ( افزایش تعداد سلولهای عضلانی میگردد ، بر خلاف استروئیدها ی آنابولیک که موجب افزایش حجم سلول های ماهیچه میشوند ) ایجاد میشود .شما با استفاده این پپتید از اثر منحصر به فرد این پپتید بهره مند میشوید .

حتی شما بعد از قطع این دارو میتوانید با وزنه زدن سلولهای ساخته شده توسط ایت دارو را بزرگتر و حجیم تر نمائید .

در بسیاری از مطالعات بالینی نشان داده شده است که استفاده منظم این دارو باعث میشود تا قدر سلول سازی 2 تا 3 برابر بیشتر از کسانی باشد که این دارو را بصورت متناوب استفاده میکنند .

مطالع روزانه به مدت 6 هفته در مردان نشام داده است IGF1 + HGH افزایش سلولهای عضلانی و کاهش توده چربی چند برابر بیشتر از از اثر استفاده هر یک از این دو پپتید به تنهائی است .

اما باید توجه داشت حتما بعد از استفاده 3 ماه از این دارو ، یک ماه به بدن استراحت بدهید تا حساسیت جذب این هورمون در عضلات بدن کاهش نیابد .

MGF  

طی گزارشی در سال 2005 در مورد پتانسیل این دارو نشان داده شده است  که تنها تزریق عضلانی این دارو در عضله ماوس باعث افزایش 25 در صدی حجم این عضله در مدت 3 هفته شده است .

توجه : این دارو جزء داروهای دوپینگ محسوب میشود .

عوارض جانب دارو :

عوارض جانبی این دارو بسیار کم است ولی باید مورد توجه قرار گیرد .

هیپوگلیسمی: پائین آمدن قند خون  که می تواند باعث سبک شدن سر و سرگیجه شود. این را می توان با مصرف یک وعده غذایی حاوی کربوهیدرات ها در مدت کوتاهی پس از تزریق جبران کرد .

رشد روده: یک مشکل بالقوه ای است که اغلب در ارتباط با IGF-1 ذکر شده، با این حال معده متسع و بزرگ دیده می شود این عارضه در بدنسازان حرفه ای اتفاق می افتد که  احتمالا در نتیجه استفاده بیش از حد دوز داروHGH  به جای استفاده از IGF-1 است. در نتیجه ما شما را برای جلوگیری  از وقوع این عارضه به استفاده از دوز مورد نیاز بدن و توصیه شده بین 50 تا 100 میکرو گرم توصیه میکنیم .

احتباس آب: به طور معمول نوعی عارضه جانبی است با استفاده از IGF-1 همراه است، اما توسط برخی از کاربران با تجربه شده است.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

مطالعات بالینی در مورد پپتید HGH  

مطالعات بالینی در سال 2004 در مورد پپتید HGH  نشان داده است که این پپتید در تحریک سوخت و ساز چربی بدن انسان بسیار قوی است .

مطالعات نشان داده که مصرف 1 میلی گرم (1000 میکروگرم ) از این دارو در هفته به مدت سه ماه باعث کاهش 3 کیلوگرم توده چربی در بدن میگردد که بسیار آمار خوبی است حال با مصرف مداوم 250میکروگرم در روز نتایج فوق العاده ای حاصل خواهد شد ( تا 7 برابر)

علاوه بر این این هورمون اثرات بسیار مطلوبی برای تنظیم سطح  قند خون و  کلسترول در بدن دارد. .

عوارض جانبی

این پپتید به مدت 10 سال است که در محافل علمی مورد بررسی و استفاده است و امن ترین محصول برای کاهش توده های چربی در بدن است و فاقد هرگون اثر جانبی میباشد .

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

تاثیر پپتید CJC -1295  

بخش اول : CJC – 1295 ( اصلاح شده GRF 1- 29 )

مطالعات بالینی در سال 2005 در مورد زنانی که این پپتید را به مدت 90 روز استفاده کرده اند ، نشان میدهد :  که این پپتید چند مزیتکلیدی دارد : الف افزایش هورمون رشد ( GH ) ب- کاهش توده چربی ( مخصوصا چربی اطراف معده ) ج- افزایش عملکرد ورزشی جسمی ( مانند راه رفتن و بالا رفتر از پله ) . که به سادگی با در نظر گرفتن استفاده این دارو در این زنان رخ داده بود . ( البته تمام این مزیت ها بدون رعایت رژیم غذائی یا ورزشی خاصی و فقط آثار تزریق رخ داده است )

مطالعات بالینی در سال 2004 در مورد مردان که این پپتید را در مدت 90 روز استفاده کرده اند نشان دهنده  یافتهای مشابهی مانند بالا است که 200 درصد افزایش نسبت به حالت معمولی را نشان داد.  و همچنین به عنوان کاهش چربی شکمی و بهبود عملکرد فیزیکی، توسط دانشمندان  در زمان 30 دقیقه درحال قدم زدن و صعود از پله ها اندازه گیری شده است. یک بار دیگر این نتایج عالی (بدون رژیم غذایی خاص و یا ورزش خاص  )فقط توسط تزریق و به تنهایی به دست آمده است ، در نتیجه با رعایت رژیم خاص و ورزش میتوان تا 400 درصد از حالت معمولی به نتیجه مطلوب رسید .

این دو مطالعه 5 چیز را نشان میدهد

1-     هورمون CJC – 1295   دارا خاصیت ضد پیری است .

2-     نتایج نشان میدهد : ا یک شبه اتفاق نمی افتد و شما باید این محصول حداقل برای 3 ماه استفاده کنید .

3-     پپتیدهای به تنهائی  موثر هستند (با این حال با رعایت رژیم غذائی و ورزش مناسب میتوان نتایج بهتری گرفت )

4-    CJC 1295  پپتید ایمن شده اند و برای سال های بسیاری در محافل علمی استفاده می شود

5-     پپتیدهای باعث بهبود عملکرد ورزشی، واز دست دادن چربی (به خصوص معده چربی) و افزایش توده عضلانی میگردد

بخش دو م : DAC CJC – 1295

مطالعات بالینی در سال 2006 نشان داده است که DAC CJC-1295 بسیار عمر طولانی تری در بدن دارد و میتواند تا یک هفته در بدن مانده و سطح هورمون رشد ( GH ) را بالا ببرد و از 200 تا 1000 درصد نسبت به CJC-1295  در یک هفته موثر تر است و کافی است این پپتید یکبار در هفته تزریق شود و تزریق کمتر از مزایا این پپتید نسبت به سایر پپتید ها با عمر کمتر ( مانند GHRP ) در بدن به نظر می آید .

اثرات جانبی CJC – 1295  

استفاده این پپتید با دوز 100 میکرو گرم در روز برای CJC-1295  و 2 میلی گرم برای DAC CJC-1295  در هفته برای اکثر افراد قابل تحمل است .

اثرات جانب یاین پپتید عبارت است از :

1-     سرگیجه و ضربان در شقیقه ها که قالبا 10 ال 20 دقیقه بطول می انجامد و این نشان دهنده اثر گذاری دارو است و موجب نگرانی نیست.

2-     ایجاد توده قرمز رنگ در محل تزریق که به علت ایجاد هیستامین ( حساسیت ) است و موجب نگرانی نمیباشد و برای کاهش این عارض چند ساعت قبل از تزریق از آنتی هیستامین استفاده کنید یا از تزریق عضلانی آن بپرهیزید.

3-     احتباس آب و افزایش خستگی ( البته این عارضه بیشتر در مصرف DAC CJC-1295  خودرا نشان میدهد) نیز دیگر عارضه این دارو میباشد که با کاهش مصرف سدیم ( نمک) در رژیم غذائی کنترک کرد .

البته کلیه این عوارض ظرف چند هفته حل و فصل میگردد و لی اگر باز این عوارض آزار دهنده بود میتوانید فقط با تزریق در شب آثار این عوارض را بسیار کاهش دهید.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

مطالعات بالینی GHRP   

تاثیر پپتید GHRP

نتایج بسیار جالبی در مورد بهروری  GHRP-6  نشان داده است که این دارو در آزاد سازی هورمون رشد بسیار موثر تر از CJC-1295  است ( اگر چه تریکب این دو دارو و استفاده آن خاصیت این دو را چند برابر میکند و بسیار بهتر از استفاده تنهائی آن است )

و مطالعات نشان میدهد که 10 میکرو گرم از دارو یک پالس قابل توجهی از هورمون رشد را آزاد میکند ، با این حال دوز 100 میکرو گرم بسیار موثر تر است و استفاده 100 میکرو گرم آن توصیه میشود .

بررسی دانشمندان نشان داده که IPAMORELIN دارای اثر مشابه به GHRP-6  در ترویج و آزاد سازی GH  در دوز 100 میکرو گرم دارد .با این حال بر خلاف GHRP-2  و GHRP-6  هورمون  IPAMORELIN عوارض کمتری دارد .

GHRP-2  و GHRP-6  موجب آزاد سازی هورمون کورتیزول ( افزایش استرس ) و آلدوسترون ( احتباس آب ) و پرولاکتین ( کاهش میل جنسی ) میگردد .

عوارض جانبی GHRP  

پپتید GHRP  بخوبی از سوی اکثر افراد قابل تحمل است . اما اگر کسانی هستندکه حساسیت به عوارض دو پپتید GHRP-2  و GHRP-6  دارند و میتوانند هزینه بیشتری را تحمل کنند حتما از IPAMORELIN استفاده کنند .

عوارض آن عبارت است از :

احتباس آب  : ناشی از افزایش آلدوسترون و کورتیزول و پرولاکتین است . GHRP-2 عوارض بیشتر نسبت به GHRP-6 یا Ipamorelin دارد. معمولا این عوارض در عرض چند هفته است فروکش میکند . و کنترل مصرف سدیم میتواند به کاهش عوارض کمک کند .

خستگی: معمولا تنها برای چند هفته اول تا بدن خود را تنظیم کند و و با تزریق کرد در شب میتوان این عارضه را کاهش داد.

افزایش گرسنگی: اغلب با استفاده از GHRP-6 و  Ipamorelin این عارضه ایجاد میشود. این عارضه برای کاربران از GHRP-2 معمولا تجربه نشده است. معمولا این عارضه بعد از چند هفته اول حل و فصل  میگردد

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

دستور العمل مفدار مصرف پپتیدCJC-1295  :

این دستور العمل برای استفاده GHRH  ها  شامل ( CJC-1295 وDAC CJC-1295 ) به تنهائی است برای استفاده ترکیبی این محصول با سایر محصولات به بخش   ترکیب نمودن PEPTIDE   مراجعه نمائید .

میزان دوز توصیه شده :

لطفا قبل از استفاده از این محصول راهنمای شیوه مخلوط کردن وتزریق محصولات  را مطالعه نمائید تا شیوه صحیح ترکیب پپتید را با آب مقطر و تزریق آن را بیاموزرید .

 

CJC -1295

میزان دوز در هر تزریق   : 100mcg 

تزریق در هر ویال : 200mcg  ×  20 

مقدار تزریق :

الف : 1ml  آب را با100 mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.05 ml ) میلی لیتر  ( یا 5واحد سرنگ انسولین )

ب : 2ml  آب را با 100mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.1 ml ) میلی لیتر  ( یا 10 واحد سرنگ انسولین )

ج: 3ml  آب را با 100mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.15ml ) میلی لیتر  ( یا 15 واحد سرنگ انسولین )

DAC CJC – 1295

میزان دوز در هر تزریق : 2MG

تزریق در هر ویال : 2MG  ×  1        

مقدار تزریق :

الف : 0.5 ml  آب را با 2mg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.5 ml ) میلی لیتر  ( یا 50 واحد سرنگ انسولین )

ب : 1ml  آب را با 2mg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.1 ml ) میلی لیتر  ( یا 100 واحد سرنگ انسولین )

دوره تزریق ( فرکانس تزریق )

CJC -1295  را 1الی سه بار در روز به میزان 100mcg  تزریق شود . ( ترجیحا این محصول را با GHRP-6 ) تزریق کنید

DAC CJC – 1295  یک بار در هفته به میزان 2MG تزریق کنید . (مدت عمر این هورمون در بدن طولانی است)

محدودیت های رژیم غذائی :

CJC -1295

قبل  از تزریق :  2  ساعت قبل از تزریق از خوردن غذا یا نوشیدن موا د با چربی و کربوهیدرات بالا خود داری کنید و فقط زمانی که شما این دارو را با GHRP    ترکیب نمودید یک ساعت پرهیز کفایت میکند.

بعد از تزریق : چون زمان اثر گذاری این هرمون 30 دقیقه است پس حداقل شما باید 30 دقیقه بعد از تزریق صبر کنید و هیچ خوراکی یا نوشیدنی نخورید تا دارو اثر خود را بطور کامل بگذارد و اگر شما دنبال عضله سازی هستید بعد از این نیم ساعت میتوانید غذا با پروتئین بالا و چربی و کربوهیدرات فراوان بخورید . ولی اگر دنبال سوزاندن چربی هستید پس از آن نیم ساعت پرهیز حتما غذا با پروتئین بالا و کم چرب و کم کربو هیدرات مصرف کنید .   تا دارو اثر کامل خود را برای سوزاندن چربی در بدن بگذارد .

DAC CJC -1295

برای این دارو هیچ رژ یم و پرهیز غذائی گفته نشده است ولی برا دریافت نتیجه بهتر رعایت مواردی که برای CJC-1295  گفته شد بسیار بهتر است .

توصیه های رژیم غذائی :

حجم : کسانی که دنبال عضله سازی هستند باید غذاهائی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات مصرف کنند .تا هورمون رشد موجب آنابولیک ( عضله سازی ) در بدن ایشان شود .

برش : کسانی که دنبال چربی سوزی در بدن خود هستند باید از غذا با پروتئین بالا و کم چرب و کم کربوهیدرات استفاده کنند تا انسولین هورمون رشد موجب چربی سوزی در بدن ایشان شود

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

دستور العمل مقدار مصرف پپتید GHRP  :

این دستور العمل برای استفاده  GHRP-2 و GHRP-6   و IPAMORELIN  به تنهائی است برای استفاده ترکیبی این محصول با سایر محصولات به بخش   ترکیب نمودن PEPTIDE   مراجعه نمائید .

میزان دوز توصیه شده :

لطفا قبل از استفاده از این محصول راهنمای شیوه مخلوط کردن وتزریق محصولات  را مطالعه نمائید تا شیوه صحیح ترکیب پپتید را با آب مقطر و تزریق آن را بیاموزرید .

 

GHRP-2 & GHRP-6

میزان دوز در هر تزریق  : 200mcg 

تزریق در هر ویال : 200mcg  ×  25 

مقدار تزریق :

الف : 1ml  آب را با 200 mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.04 ml ) میلی لیتر  ( یا4 واحد سرنگ انسولین )

ب : 2ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.08 ml ) میلی لیتر  ( یا 8 واحد سرنگ انسولین )

ج: 3ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.12ml ) میلی لیتر  ( یا12 واحد سرنگ انسولین )

IPAMORELIN

میزان دوز در هر تزریق : 200mcg (0.2 mg)

تزریق در هر ویال : 200mcg  ×  10         

مقدار تزریق :

الف : 1ml  آب را با2000mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.1 ml ) میلی لیتر  ( یا 10 واحد سرنگ انسولین )

ب : 2ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.2 ml ) میلی لیتر  ( یا 20واحد سرنگ انسولین )

ج: 3ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.3ml ) میلی لیتر  ( یا30 واحد سرنگ انسولین )

دوره تزریق ( فرکانس تزریق )

زمان استفاده  GHRP-2 و GHRP-6   و IPAMORELIN هر یک از سه پپتید هر صبح قبل یا بعد از تمرین و شب قیل از رفتن به رختخواب میباشد .

مبتدی :  1 بار در روز

متوسط : 2 بار در روز

حرفه ای : 3 بار در روز

محدودیت های رژیم غذائی :

قبل  از تزریق :  2 تا 3 ساعت قبل از تزریق از خوردن غذا یا نوشیدن موا با چربی و کربوهیدرات بالا خود داری کنید و فقط زمانی که شما این دارو را با CJC-1295 ترکیب نمودید یک ساعت پرهیز کفایت میکند.

بعد از تزریق : چون زمان اثر گذاری این هرمون 5 ال 30 دقیقه است پس حداقل شما باید 30 دقیقه بعد از تزریق صبر کنید و هیچ خوراکی یا نوشیدنی نخورید تا دارو اثر خود را بطور کامل بگذارد و اگر شما دنبال عضله سازی هستید بعد از این نیم ساعت میتوانید غذا با پروتئین بالا و چربی و کربوهیدرات فراوان بخورید . ولی اگر دنبال سوزاندن چربی هستید پس از آن نیم ساعت پرهیز حتما غذا با پروتئین بالا و کم چرب و کم کربو هیدرات مصرف کنید .   تا دارو اثر کامل خود را برای سوزاندن چربی در بدن بگذارد .

توصیه های رژیم غذائی :

حجم : کسانی که دنبال عضله سازی هستند باید غذاهائی سرشار از پروتئین و کربوهیدرات مصرف کنند .تا هورمون رشد موجب آنابولیک ( عضله سازی ) در بدن ایشان شود .

برش : کسانی که دنبال چربی سوزی در بدن خود هستند باید از غذا با پروتئین بالا و کم چرب و کم کربوهیدرات استفاده کنند تا انسولین هورمون رشد موجب چربی سوزی در بدن ایشان شود .

 

 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

دستور العمل دوز پپتید IGF-1   

این دستور العمل برای استفاده IGF-1   به تنهائی است برای استفاده ترکیبی این محصول با سایر محصولات به بخش   ترکیب نمودن PEPTIDE   مراجعه نمائید .

میزان دوز توصیه شده :

لطفا قبل از استفاده از این محصول قبلا راهنمای شیوه مخلوط کردن وتزریق محصولات  را مطالعه نمائید تا شیوه صحیح ترکیب پپتید را با آب مقطر و تزریق آن را بیاموزرید .

IGF-1

میزان دوز در هر تزریق  : 50mcg 

تزریق در هر ویال : 50mcg  ×  20 

مقدار تزریق :

الف : 1ml  آب را با 50mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.05 ml )  میلی لیتر  ( یا 5 واحد سرنگ انسولین )

ب : 2ml  آب را با 50mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.1 ml )  میلی لیتر  ( یا 10واحد سرنگ انسولین )

ج: 3ml  آب را با 50mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.15ml )  میلی لیتر  ( یا15 واحد سرنگ انسولین )

PEG-MGF

میزان دوز در هر تزریق : 200mcg (0.2 mg)

تزریق در هر ویال : 200mcg  ×  10         

مقدار تزریق :

الف : 1ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.1 ml )  میلی لیتر  ( یا 10 واحد سرنگ انسولین )

ب : 2ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.2 ml )  میلی لیتر  ( یا 20واحد سرنگ انسولین )

ج: 3ml  آب را با 200mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است(0.3ml )  میلی لیتر  ( یا30 واحد سرنگ انسولین )

دوره تزریق ( فرکانس تزریق )

IGF-1   را نیم ساعت قبل و یا بعد از هر تمرین تزریق کنید .

MGF  قبل از انجام دادن تمرینهای سبک تزریق کنید .

محدودیتهای رژیم غذائی :

بر خلاف HGH  و CJC-1295 این پپتید دارای هیچ رژیم غذائی نیست و فقط باید دو نکته مهم را رعایت کنید :

الف : بعلت اینکه این پپتید ظرف نیم ساعت در بدن منتشر میشود بلافاصله بعد از تزریق شروع به انجام ورزش با تمرین سبک کنید .

ب : حدالامکان این پپتید را در عضله های که قصد ساخت آن را دارید تزریق کنید .

این باعث میشود که این هورمون اثرات آنابولیک خود را در عضله به سرعت انجام دهد و در مدت کوتاه عمر خود در بدن بهترین اثر را بگذارد .

توصیه های رژیم غذائی :

از آنجائی که نقش اصلی دو پپتید IGF-1  و MGF ساخت سلول های ماهیچه است توصیه میگردد قبل از تمرین و هنگام تمرین کردن حتما غذائی با پروتئین بالا ( به خصوص در اطراف بار تمرین ) و ترجیحا مایع اسید آمینه مانند اسید آمینه های زنجیره باز مصرف کنید .در مطالعات بالینی که در سال 2000 انجام شده است نشان داده شده که که مصرف اسید آمینه ها بلافاصله قبل و یا در طول تمرین به طور مستقیم منجر به سنتز ماهیچه ای کمک فراوانی میکند .و پروتئین با اسید آمینه پائین فقط در کل بدن عمل سنتز را انجام میدهد .

ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

دستور العمل مصرف HGH  ( سوماتروپین )

دوز در هر تزریق :

تزریق در هر ویال : 250mcg (0.25mg)

مقدار تزریق :

الف : 1ml  آب را با 250mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است 125/.0 میلی لیتر  ( یا 5/12 واحد سرنگ انسولین )

ب : 2ml  آب را با 250mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است 25/0 میلی لیتر  ( یا 25واحد سرنگ انسولین )

ج: 3ml  آب را با 250mcg  از پپتید مخلوط کنید مساوی است 375/0 میلی لیتر  ( یا 5/37 واحد سرنگ انسولین )

دوره تزریق :

مجموعا 250mcg  در روز تزریق کنید . بهتر است دو بار در روز و هر بار به میزان 125 mcg  تزریق کنید . اگر بودجه شما اجازه میدهد تا 500 mcg  در هر روز نیز میتوانید تزریق کنید به میزان دو بار در روز هر بار 250mcg

محدودیتهای رژیم غذائی :  

تزریق در صبح : قبل از غذا تزریق کنید و سپس چند ساعت صبر کنید وبعد غذا میل کنید و غذای شما باید کالری و کربوهیدرات و چربی پائینی داشته باشد .

تزریق در شب : 3 ساعت قبل از رفتن به رختخواب غذا را میل کنید و هنگام خواب دارو را تزریق کنید . وشب غذای کم کربو هیدرات و کم چرب و با پروتئین بالا مصرف کنید .( مثل گوشت یا ماهی همراه با سالاد )

توصیه رژیم غذائی

بدن انسان برای زندگی در طول روز اقدام به سوزاندن کالری میکند حال اگر کالری کمتر از میزان احتیاج بدن به بدن برسانید ، بدن انسان با سوزاندن چربی اقدام به تامین کالری مورد نیاز میکند .

 نیز به بدن برسانید تا سوخت و ساز بدن شما از چربی های اضافه بدنتان تامین گردد .

حال اگر ورزش را هم به این رژیم اضافه کنید بدن شما بین 2500 تا 3000 کالری انرژی نیاز دارد در نتیجه میزان چربی سوزی بدن شما بالاتر هم میشود و موجب اثر بخشی فوق العاده بالائی در بدن خود میشوید.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

چگون پپتید را با آب مخلوط کنیم :

1-      1- اول جهار چیز را فراهم کنید 1-ویال پپتید 2-  سرنگ انسولین 3-  پنبه الکلی 4-  استفاده از وسایل استریل

2-     2-  با انگست خود تلنگر آهسته ای به در ویال بزنید.

3-      3- چوب پنبه پلاستیکی ویال ( سترون ) را با پنبه الکلی تمیز کنید .

4-      4- در آب مقطر را باز کرده و با سرنگ انسولین آب درون آن را به میزان مورد نیاز به  داخل سرنگ بکشید .

5-      5 - هوای داخل سرنگ آب را خارج کنید به طوری که هوا داخل آب نباشد .

6-     6 -  سوزن سرنگ را با فشار از مرکز چوب پنبه ویال به داخل ویال فرو ببرید .

7-      7- آب داخل سرنگ را بطوری که مستقیم روی پورد ریخته نشود ( بر روی دیوار شیشه ای ویال بریزید) به داخل ویال هدایت کنید .

8-     8-  سرنگ را خارج کرده و دور بریزید و هر گز دوبار برای تزریق از آن استفاده نکنید .

9-      9 - معمولا پودر به سرعت در آب حل میشود ولی اگر حل شدن طول کشید ویال را بسیار آرام در بین دو انگشت تکان دهید ( هرگز به شدت تکان ندهید )

 

شیوه تزریق پپتید :

1-      1-  سه چیز مورد نیاز است که باید فراهم کنید : 1- ویال پپتید 2- سرنگ انسولین 3- پنبه الکلی

2-      2- یک نقطه را انتخاب کنید اگر میخواهید زیر پوستی و به چربی تزریق کنید مثلا روی شکم ، ران یا باستن و در تزریق عضلانی عضله مورد نظر را آماده کنید .

3-     3-  با استفاده از پنبه الکلی چوب پنبه لاستیکی ویال و پوست بدن را تمیز کنید .

4-      4- سرنگ جدید را باز کنید و مطمئن باشید که هوا میان آن نباشد .

5-      5- سوزن سرنگ را با فشار از مرکز لاستیک ویال داخل ویال نمائید .

6-      6- ویال را همراه با سرنگ وارونه کنید جوری که سرنگ در میان محلول غوطه ور شود .سپس پیستون سرنگ را پائین بکشید تا سرنگ از به میزان مورد نیاز از محلول پر شود .

7-     7-  حباب های هوا را از داخل سرنگ خارج کرده .

8-      8- سوزن را به آرامی در محل چربی و زیر پوست هدایت کنید و اگر در عضله تزریق میکنید عضله را رها کرده تا شل شود و سپس سوزن را به عضله وارد کنید .

9-      9-  پس از حصول اطمینان از ورود سرنگ به لایه چربی یا عضله آن را به آرامی تزریق کنید.

10-   10- چند ثانیه صبر کنید سپس سرنگ را به آرامی از پوست و یا عله خارج کنید .

11-  11-  سرنگ و در آن را دور بیندازید و هرگز دوباره استفاده نکنید .

12-  12-  ما زاد ویال رادر دما بین 2 تا 8 درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

پرسش و پاسخ  در باره CJC-1295

 

چه تفاوت بین CJC-1295  و DAC CJC 1295   میباشد ؟

CJC 1295  ( که به عنوان اصلاح شده GRF 1-29 شناخته میشود ) و CJC -1295 DAC  هر دو هورمون رشد بوده و موجب انتشار هورمون (GHRH ) میگردد. عمل آنها در بدن انسان یکسان است . با این تفاوت که عمر CJC 1295 کوتاه تراز DAC CJC 1295 میباشد .یعنی CJC-1295  را باید روزی یکبار تزریق نمود ولی DAC  آنرا هر 8 روز یکبار تزریق میکنند.

 

  کدام پپتید CJC -1295 را توصیه میکنید ؟

DACCJC -1295 تا حد زیادی قوی تر از CJC -1295  میباشد .اما استفاده از CJC-1295 نیز بسیار مفید است .البته بهتر است از این دارو بیش از 6 ماه بصورت مداوم استفاده نکنید ، هرچند که سوء اثر مصرف آن به اثبات نرسیده است.

 

آیا افزایش دوز دارو ، نتیجه بهتری دارد ؟

افزایش دوز این دارو بیش از حد مجاز (4میلیگرم در هفته ) ممکن است موجب اثرا ت جانبی مانند : احتباس آب و تونل کارپ ( بی حسی دست وپا ) گردد . و یا باعث درد کمر گردد .

بنابرین به نفع شما نیست دوز مصرف این دارو را بالا ببرید . اگر دنبال اثر بخشی بهتر هستید توصیه میشود این محصول را با GHRP-6 مخلوط و استفاده کنید تا 10 برابر اثر بخشی آن افزایش میابد و موجب چربی سوزی بهتر و ساخت عضلات میگردد.

آیا میتوان این پپتید را با سایر پپتید ها در یک سرنگ مخلوط کرد؟

هیچ عارضه جانبی برای مخلوط کردن پپتید ها و تزریق هر تعداد از آنها با یکدیگر ذکر نشده است ، و ترکیب آنها و تزریق بعلت کاهش دفعات تزریق در روز بهتر نیز میباشد .

 

در یک ویال چه میزانی را میتوان تزریق کرد ؟

CJC-1295 DAC = 1 x 2mg dosages

Modified GRF 1-29 = 20 x 100mcg dosages

 

آیا ایجاد توده های قرمز رنگ در محل تزریق طبیعی است ؟

بله در صور تزریق به چربی از عوارض این دارو ایجاد توده قرمز رنگ در برخی کاربران بعد از تزریق میباشد ، که ممکن است این توده تا بیست سانتی متر نیز گسترش پیدا کند و موجب خارش یا درد و قرمزی در مدت 24 ساعت بعد از تزریق بشود .

که این عارضه قالبا بعد از چند روز ازبین میرود .

اگر شما این محصول را در چربی تزریق میکنید و قرمزی در پوست شما حاصل میشود برای کم کردن این عارضه آن را کمی رقیقتر نمائید .

 

عوارض CJC-1295 چیست ؟

علاوه بر توده های کوچک قرمز رنگ در محل تزریق ( اگر به چربی تزریق شود ) گر گرفتگی صورت و ضربان در شقیقه ها میتواند 10 تا 20 دقیقه بطول انجامد که این نشانه اثر بخشی دارو است .

احتباس آب ، بی حسی دست وپا و افزایش خستگی نیز میتواند از آثار این دارو باشد : البته بعد از مدتی استفاده و عادت بدن این عوارض خود به خود مرتفع میشود .

 

 

 

 

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

پرسش و پاسخ در باره IGF-1

 

پس از اختلاط IGF-1  چه مدت پایدار میماند ؟

این پپتید معمولا پس از اختلاط ( آماده بودن برای تزریق ) به مدت 8 هفته پایدار میماند .چون مقدار توصیه شده این محلول روزانه 50 mcg  در روز است مستوان به میزان مصرف چند روز را تهیه و به میزان مصرفه روزانه تزریق نمود و مابقی را در یخچال نگهداری نمود .

 

این پپتید بهتر است در چه محلولی مخلوط گردد ؟

تولید کنندگان پپتید igf- 1  هیچ تفاوتی بین اختلاط این پپتید را با محلول های آب مقطر یا اسید استیک یا آب باکتریوستاتیک  نمیدانند ، در نتیجه این پپتید را در هر یک از سه محلول که در دسترس دارید میتوانید مخلوط کنید .

 

IGF-1  را باید در عضله تزیرق کرد یا در چربی ؟

شما میتوانید بسته به نیاز خود آن را در هر کدام ( عضله یا چربی ) تزریق کنید و لیکن برای اینکه اثر دارو زودتر خود را نشان دهد بهتر آن است که پپتید را در عضله تزریق کنید .

 

چه زمانی و به چه میزان باید این دارو را تزریق کرد ؟

با توجه به نیمه عمر طولانی و مکانیزم عمل ای دارو ، زمان تزریق بسیار حیاتی است .با این حال تزریق آن قبل یا بعد از تمرین سنگین زمانی که گیرنده های عضلانی حساستر هستند بهترین زمان است .دوز این دارو معمولا 50mcg  در روز میباشد

 

چه مدت این پپتید را باید تزریق کنیم ؟

باید به مدت 4 هفته در یک زمان با همان مقدار توصیه شده استفاده کنید . سپس یک ماه از این دارو استفاده نکنید بعد دوباره پس از یک ماه دوباره از این دارو استفاده کنید .زیرا با عادت عضلات به تزریق دائمی حساسیت دریافت این پپتید توسط عضلات پائین آمده و تاثیر دارو را کمتر مینماید .

بهتر است یک ماه از پپتید IGF-1  و سپس یکماه از پپتید MGF  استفاده کنید و دوره استراحت یکماه را قطع کنید .

 

آیا میتوان IGF-1  را با  MGF  تزریق کرد ؟

میتوان تزریق کرد ولی دوره تناوب یعنی استفاده 4 هفته از پپتید IGF-1  و سپس استفاده 4 هفته از MGF  بهتر است .

عوارض جانبی IGF- 1  چیست ؟

1-      هیپوگلیسمی ( کاهش قند خون ) که این بخاطر این است که این پپتید شبه انسولین است .که این اثر را میتوان با مصرف کربوهیدرات ها جبران نمود .

2-      تورم عضلات : این اثر برای مصرف بی رویه و بیشتر از دوز لازم ظاهر میشود که با کاهش مصرف و تزریق دوز مورد نیاز این عارضه حاصل نمیشود.

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

پرسش و پاسخ درباره HGH

 

پس از مخلوط کردن این پپتید کاملا حل نمیشود در آب و ابری تیره رنگ میگردد آیا این طبیعی میباشد ؟

این پپتید لازم نیست به طور کامل در آب حل شود و به شکل ابری یا تیره یا خاکستری میگردد و شفاف و روشن نیست . البته برخی محصولات با مار کهای مختلف ممکن است بخاطر ترکیبی خاص در روند تولید در آب کاملا حل شود و محلول نهائی شفاف باشد .

اما صرف نظر از شفافی یا تیرگی آن ، این خاصیت ظاهری هیچ تاثیر منفی بر تاثیر گذاری پپتید ندارد .

 

میزان دوز توصیه شده برای از بین بردن چربی چقدر است ؟

در آزمایشات بالینی نشان داده شده است که 1 میلیگرم استفاده این دارو در هر روز موجب از بین رفتن چربی میگردد . اما اگر شما در روز 8 تزریق به میزان 25/0 میلی گرم یعنی معادل 2 میلیگرم در روز انجام دهید بسیار موثر تر خواهد بود .

چه مدت طول میکشد تا ما به نتیجه خوبی دست بیابیم ؟

در صورت انجام ورزش و رژیم غذائی مناسب پس از 4 هفته به نتیجه مطلوب دست پیدا میکنید .

اما استفاده 12 هفته از این محصول برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه میگردد..

 

استفاده از HGH دارای چه عوارض جانبی میباشد ؟

تا به حال در آزمایشات بالینی و علمی هیچ اثر جانبی برای این محصول پیدا نکرده اند . بخاطر این است که برای از دست دادن چربی ها این محصول نسبت به سایر پپتیدها ایمن تر و بهتر است . در سایر پپتیدها حداقل خستگی و احتباس آب وجود دارد .

مهمتر از آن این پپتید باعث تغییرات در سطوح قند خون میگردد که احتمال ابتلا به دیابت را در انسان کاهش میدهد .

 

آیا HGH  موجب ساخته عضله هم میگردد ؟

از آنجا که این پپتید فقط یک بخش کوچک از دنباله AAHGH191 میباشد که مسئولیت آن از بین بردن چربی است تصور اینکه این هرمون رشد انسانی موجب عضله سازی بگردد صحیح نیست .

با این حال در سال 2011 مطالعات نشان داده است این پپتید روی سلول های بنیادی انسان که موجب رشد استخوان میگردد تاثیر بسزائی دارد در نتیجه احتمال تاثیر بر ساخت عضله ها صد در صد منتفی نمیباشد

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

پرسش و پاسخ در باره GHRP

 

v     چه تفاوتی بین GHRP-6 & GHRP-2 & IPAMORELIN  هست ؟

 

نوع عملکرد این سه پپتید بسیار شبیه یک دیگر است این سه موجب افزایش سطح هورمون رشد (GH ) با افزایش هورمون گرلین در بدن میگردند. توانائی تولید هورمون در قبال هر میلی گرم از این داروها تقریبا برابر است لیکن GHRP-2 کمی بهتر عمل میکند .

 

تفاوت این سه پپتید در عوارض جانبی آنان است GHRP-6  موجب افزایش گرسنگی به صورت قابل توجهی در انسان میگردد، بنابر این آن را برای افرادی که برا ی ازدست دادن چربی میباشند توصیه میکنیم ، اما اگر شما دارای رژیم خاص غذائی هستید و دنبال تحریک حس گرسنگی نیستید GHRP-2 برای شما بهتر است اما این پپتید (GHRP-2 ) نسبت به پپتید GHRP-6  موجب افزایش کورتیزول (هورمون استرس ) پرولاکتین (هورمون که می تواند میل جنسی را کاهش دهد ) و آلدوسترون ( هورمونی که موجب احتباس آب میگردد) بیشتری میگردد.

 

IPAMORELIN بسیار شبیه GHRP-6  است و موجب افزایش گرسنگی میگردد.

توجه : اگر به افزایش کورتیزول (هورمون استرس ) پرولاکتین (هورمون که می تواند میل جنسی را کاهش دهد ) و آلدوسترون ( هورمونی که موجب احتباس آب میگردد) حساس هستید توصیه میگردد از GHRP-6  استفاده کنید .

 

v     کدام GHRP  را پیشنهاد میکنید ؟

IPAMORELIN با حداقل عوارض جانبی بهترین پیشنهاد است ، با این حال بخاطر اینکه این پپتید برای هر تزریق 2MG استفاده میگردد ( دو برابر GHRP ها ) مقرون به صرفه نیست و در نتیجه مقرون به صرفه ترین آن GHRP-6  میباشد .

v      آیا افزایش دوز موجب افزایش نتیجه در من میگردد؟

دوز توصیه شده در هر تزریق 100 mcg  برای ( ghrp-6 & ghrp-2 ) و 200 mcg برای  ( ipamorelin  ) است . بیشترین نتیجه را کاربرانی گرفته اند که دوز 100 mcg را در دوره زمانی مشخص استفاده کرده اند . اما افزایش دوز تا 200mcg  فقط موجب افزایش 40 درصدی کارائی میگردد.

 

توجه : برای کسانی که دنبال پالس بهتری از GH  در هر تزریق هستند ما ترکیب این پپتید را با CJC-1295  توصیه میکنیم .

 

v     آیا میتوانیم GHRP  را با پپتید های دیگر در یک سرنگ تزریق کرد ؟

بله ، تمام پپتیدها را میتوان مخلوط کرد و تزریق کرد ، بسیاری از کاربران دو یا سه پپتید را با هم ترکیب و تزریق میکنند ، که موجب کاهش دفعات تزریق در روز میگردد .این عمل اثر محصولات را کاهش نمیدهد و هیچ فعل و انفعال غیر طبیعی را ایجاد نمیکند .

 

v     حداکثر تزریق در یک ویال چقدر است ؟

 

در هر دوز مصرف متفاوت است اما در 200mcg  مقادیر زیر برای تزریق هر پپتید به شرح زیر است : {injections  = ( تزریق ) }


5mg GHRP-6 = 25 x 200mcg injections
5mg GHRP-2 = 25 x 200mcg injections
2mg Ipamorelin = 10 x 200mcg injections

 

عوارض جانبی پپتیدهای  GHRP چیست ؟

اکثر استفاده کنندگان اثرات خوبی در دوزهای توصیه شده را دریافت نموده اند اما اثرات جانبی منفی نیز در برخی موارد اعلام شده است ، که شایعترین آنها عبارت است از :

1-      افزایش اشتها

2-      افزایش خستگی

3-      احتباس آب ملایم

 

اما این عوارض معمولا پس از 2 تا 3 هفته اول از بین میروند .

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

  HGH یا  سوماتروپین

 برای دسترسی به هر بخش روی لینک مورد نظر کلیک کنید :

HGH      پرسش و پاسخ

دستور العمل HGH              

HGHمطالعات                 

 

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

تولید پپتید

 

 

ما در این صفحه  توضیح میدهیم که چگون پپتید را بوسیله فناوری خشک کردن آن در لوله های خالی از هوا تولید میکنند.

 

 

 

فرآیند تولید

 

 

پپتید در محیطی کاملا استریل و آزمایشگاهی که از ورود موادآلاینده جلوگیری میشود تولید میگردد.

 

 

  به عنوان مثال ساخت GHRP – 6 :

 

 

 

 

·         1500 ml ( 5/1 گرم )  از پپتید ghrp -6  خام مصنوعی را در 75 ml آب مقطر کاملا مخلوط کرده و نهایتا آن را به غلظت  20mg/ml میرسانند

 

 

·         سپس 0.25ml آب مقطر را با 300  ویال از محلول مخلوط میکنند . به این معنی که هر ویال حاوی 5mg محلول آماده میشود.

 

 

·         سپس درب آن را با پنبه لاستیکی پلمپ کرده و آن ها را در دمای منفی 50 درجه به مدت 4 الی 5 ساعت قرار میدهند.

 

 

·         سپس ویال ها را به مدت 24 ساعت در دستگاه فریز مخصوصی قرار میدهند تا به صورت یخ خشک در بیایند

 

 

در نهایت هنگامیکه فرایند خشک کردن تمام شد  آنها را از فریزر بیرون آورده سپس کلاهک فلیپ را به صورت دستی یا اتوماتیک بر سر ویال ها قرار میدهند.


 

 

خلوص پپتیدها

 

 

پپتید حداقل باید با خلوص 99/5%  باشد

 

همیشه از جائی خرید کنید که مطمئن هستید پپتید ها در شرایط مطلوب و استاندارد نگهداری شده اند .

از خرید پپتید با خلوص 95 یا 98 درصد جدا خود داری کنید .

 

سرنگ و مشخصات آب

 

سرنگ

اندازه قابل قبول سرنگ انسولین قابل قبول:27 gauge, 28 gauge, 29 gauge, 30 gauge, 31 gauge      

سرنگ قابل قبول انسولین دوره :0.3 ML (30 UNITS) , 0.5 ML (50 UNITS) , 1ML (100UNITS)   

 

 توصیه می شود : از سرنگ 29 و  30   g

 ( سرنگ بالاتر با سوزن نازکتر )  برای 1ml  و 1cc از محلول
Flash Banner Now - instant web ads
Your flash banner maker | Get my banner code



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

شیوه ذخیره سازی و تاریخ انقضا پپتید ها

کلیه محصولات این سایت بصورت زیر قابل ذخیره سازی است این محصولات در لوله های شیشه ای در دمای پائین و بدن هوا عرضه میگردند ..


محیط ذخیره سازی

پپتید های مخلوط شده و یا خالص هر دو ویال ها را باید در کیف و یا ظروف پلاستیکی ذخیره کنید  و برای جلوگیری از هر گونه خطر آلودگی متقاطع به دور از مواد غذایی در یخچال نگه داری نمائید..

 


ویال انجماد :

آنها را باید به صورت ویال در یخچال نگهداری کرد تا زمانی که این ویالها تغیر شک نداده باشند میتوانید آنها را تا 12 ماه در یخچال نگهداری کنید ..


در حال بارگیری سرنگ

اگر در سرنگ بار گذاری کنید و بعد در یخچال نگهداری کنید بر کیفیت محصولات تاثیر منف دارد ، بهتر است بعد از بارگذاری مصرف کنید سعی کنید اگر میخواهید در سرنگ بارگذاری شده آن را محافظت کنید در دمای نگهدارید که دوباره یخ نزند زیرا موقع تزریق به پوست شما آسیب وارد میکند و کیفیت محصول نیز کم میشود ..


بار ذخیره سازی

زمان و محل انقضاء برای همه پپتیدهای تزریقی که توسط سازنده توصیه شده عبارتند از :  

دمای اتاق (45 درجه سانتیگراد)
مخلوط ویال - کمتر از 48 ساعت
یک دست ویال - 60 روز

درجه حرارت یخچال (2-8 درجه سلسیوس)
ویال مخلوط - 2 ماه
یک دست ویال - 12 ماه (1 سال)

دمای یخچال و فریزر (-20 درجه سلسیوس)
ویال مخلوط - نباید منجمد شود  
یک دست ویال - 24 ماه (2 سال)

کلیه ویال ها بعد از این زمان هم در صورتی که در همین شرایط دما نگهداری شده باشند برای تزریق ایمن هستند و فقط کیفیت آنها پائین آمده است.

 چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که بعد از مدت مذکور  آنها ممکن است شروع به تجزیه شدن  کنند و100٪ موثر نباشند این حال این تنها یک راهنمای عمومی است .

ارسال در تاريخ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

 

راهنمای ترکیب پپتید :

 

به ط ور طبیعی (IGF-1 , GH)هورمون رشد در بدن انسان مسئول بسیاری از صفات زیبائی مانند توده عضلات و پوست و... است که با افزایش سن تولید این هورمون در بدن کاهش یافته و موجب از دست دادن زیبائی و ضعف عضلات میشود .که این کاهش تولید هورمون اصلیترین عامل پیری و ازدیاد چربی در بدن است .

HGH واقعی بسیار کارا دربرای از دست دادن چربی است . اما متاسفانه در بسیاری از کشورهای آسیائی برای کاهش وزن و از بین بردن چربی از مواد مخدر و یا نمونه جعلی این هورمون استفاده میشود

استفاده به تنهائی از HGH فقط بائث کاهش چربی در بدن میشود و تحریک غده هیپوفیز که موجب تولید هورمون رشد است اما پس از مدتی استفاده و دوباره قطع آن غده هیپوفیز دیگر هورمون تولید نکرده و ماهیچه ها از بین رفته و دوباره چربی ها باز میگردد.

ما بهترین نتیجه را بر خلاف آنچه که در بخی از محافل ورزشی مرسوم است ترکیب این داروها میدانیم در نتیجه بهترین نوع ترکیب را در زیر برای شما توضیح میدهیم :

برای از بین بردن چربی ها

 

مطالعات نشان داده است بهترین محصول برای از بین بردن چربی شکم HGH است اما استفاده از CJC1295  نیز به این فرایند برای حرفه ای ها کمک شایانی میکند .لیکن GHRPهیچ کمکی به سوزاندن چربی نمیکند.

 

ملاحضات رژیم غذائی :

 

ü       اجتناب از خوردن و نوشیدن هر چیزی با کالری بالا به مدت سه ساعت قبل و بعد تزریق دارو

ü       سعی کنید در طول روز از مواد غذائی با پروتئین بالا و دارای چربی کم و کربوهیدرات کم استفاده کنید  مانند : گوشت بدون چربی و ماهی با سبزیجات و سالاد

ü       در طول روز وعده غذائی کمتری استفاده کنید مانند روزه گرفتن دو وعده در روز

 

میزان تزریق :

 

مبتدیها :

 

در هر روز 250الی 500 میکروگرم HGH

حرفه ای ها :

 

در هر روز 300mcg CJC1295 +250mcg &500 mcg HGH  

 

یا

در هر روز 100mcg&300mcg   GRF1-29 + 250mcg&500mcg HGH 

بهترین زمان تزریق :

 

الف : بهتریت زمان تزریق شب میباشد

ü       قبل از رفتن به رختخواب دارو را تزریق کنید البته سه ساعت قبل از تزریق حتما رژیم غذائی را رعایت کنید؛ تا بدن شما در طول شب شروع به سوزاندن چربی ها کند

ü       در حد امکان صبح صبحانه را دیرتر میل کنید و به بدن اجازه بدهید چربی بیشتری را بسوزاند

ب : تزیریق در روز

 

ü        بعد از بیدار شدن بسته به بودجه خود تا 500mcg از داروی HGH را تزریق کنید

ü       حدالامکان اولین وعده غذائی خود را دیرتر میل کنید

ü       رژیم توصه شده غذائی بالا را رعایت کنید .

توجه : اگر نگران از دست دادن عضلات خود هستید هر دو یا سه ساعت یکبار مقدار کمی پروتئی مصرف کنید و قرص اسید آمینه مصرف نمائید.

اضافه کردن CJC1295  به تزریق HGH

شما 300 mcg  از CJC1295 را یک بار در هفته یا سه بار در هفته به میزان 100mcg با HGH مخلوط کرده و استفاده کنید .

 

عضله سازی :

 

ملاحضات رژیم غذائی :

 

ü       3 ساعدت قبل از تزریق از خوردن و آشامیدن مواد پر چربی و 2 ساعت قبل از تزریق از خوردن و آشامیدن مواد با کربو هیدرات بالا اجتناب کنید .

ü       در صورت استفاده GHRP -6 +GHRH  یک ساعت قبل از تمرین حتما از مواد غذائی با کالری بالا استفاده کنید که این امر در ساخت عضله بسیار حیاتی است .

ü       اگر در صبح از دارو استفاده میکنید مواد غذائی با کربوهیدرات بالا و کالری بیشتر استفاده کنید اگر در شب تزریق میکنید میزان مصرف  این مواد را کمتر کنید

میزان تزریق : 

مبتدی ها :

 

1-       CJC1295 200mcg)) در هفته

2-       GHRP-6 (200mcg) در هر روز

متوسط ها :

 

1-GHRP -6 (200mcg) +GRF1-29 (100mvg)  یک بار در روز

2-GHRP-6(200mcg)+CJC1295(100mcg) یک بار در روز 

حرفه ای ها :

 

1-       {GHRP (200mcg)+CJC1295(100mcg)}+{IGF-1(50mcg)}

      پس از تمرین                                   دو بار در روز

2-       {GHRP (200mcg)+GRF1-29(100mcg)}+{PEG-MGF(200mcg)}

             پس از تمرین                                دو بار در روز

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup

نکته مهم : استفاده از محصولات این سایت تغییرات سریعی در ترکیب بدن ایجاد نمیکند ، بدین معنی که تداوم مصرف آنها موجب اثر بخشی مطلوبتر و ماندگار میشود .

هرچند برخی محصولات مانند استروئیدهای آنابولیک برای ساخت توده عضلانی یا داروهای محرک کاهش وزن مانند Duromine وجود دارد که اثر بخشی سریعی دارد ولی بخاطر اثرات مخرب آن بر سیستم دفاعی بدن و عوارض جانبی شدید هرگز استفاده این داروها را تجویز نمیکنیم .

برای بدست آوردن بهترین اثر بخشی این داروها حداقل باید به مدت  3 ماه متعهد به استفاده آن بشوید ، تا آهسته وپیوسته به نتیجه مطلوب (ساخت عضله و کاهش توده چربی ) دست بیابید . البته استفاده تا 6 ماه نتیجه چشمگیری را حاصل مینماید .و صد البته نتایج بدست آمده از داروهای این شرکت بسیار دائمی تر . بهتر از داروهائی است که موجب اثر بخشی آنی میباشد و علاوه بر منع قانونی استفاده از آن در اتحادیه اروپا ، ضررهای فراوانی را به بدن میرساند .

در زیر ما هر 8 پیتبد عرضه شده را مورد مقایسه موردی بر اساس آزمایشات بالینی و استفاده دارز مدت قرار میدهیم که البته استفاده ترکیبی از این داروها بسیار اثر بخش تر میباشد که آن را در بخش ترکیب دارو و اثرات آن در همین سایت مطالعه کنید) زمان استفاده و دوز ترکیب دارو (


برای عوارض جانبی، رتبه بالاتر، کمتر ین عوارض جانبی رادارد.: توجه

نام محصول

از دست دادن چربی

بدست آوردن عضلات

ترمیم صدمات

ضد پیری

مقرون به صرفه

عوارض جانبی

             

GHRP-6

***

***

***

****

*****

*

GHRP-2

***

***

***

****

*****

*

IPAMORELIN

***

***

***

****

***

*****

IGF-1 LR3

****

****

****

*

****

***

PEG-MGF

***

****

*

*

***

****

MOD. GRF 1-29

***

***

***

****

***

***

CJC-1295 (DAC)

****

*****

****

*****

***

*

HGH FRAG 176-191

*****

-

-

-

***

*****

 

برای مبتدی ها

افرادی که دارای رزیم غذائی و ورزشی معمولی هستند و علاقه مند به استفاده از محصول ضد پیری و جوان ماندن بدن هستند یا افرادی که مایل به استفاده از یک دارو برای استفاده کوتاه مدت 3 ماهه میباشند به شرح ذیل :

بهترین محصول برای عضله سازی

CJC 1295

بهترین محصول برای کاهش توده چربی

HGH 176-191

بهترین محصول ضد پیری

GHRP-6

بقیه در ادامه مطالب :


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup